דלתות כניסה ופנים לבית – טרנדים חדשים

בחירת דלתות כניסה ופנים לבית מתבצעת בימים אלו ביעילות ובקלות. אם אתם זקוקים לדלת שתרגש אתכם ותגרום לכם להתפעל מהעיצובים המרתקים שלה והשפעתם על החלל, בהדמיית מחשב פשוטה ניתן להגיע לעיצוב בוטיק יוצא מן הכלל. היא מתבצעת מהבתים שלכם באמצעות חיבור לאינטרנט. במסגרתה, ניתן לבחור סוג דלת, דגם, צבע (מעל 20 גוונים שונים בכל מקרה ומקרה) ואף לקבוע תצורות חיצוניות לדלת כגון מזוזות וידיות.

דלתות קריסטל כסופות

דלתות קריסטל מזרימות ווייב מודרני חדש לבית. הן מתאימות במיוחד עבור בתים לבנם עלי סגנון עיצוב הייטקי. הבתים הללו, בשילוב עם דלתות כניסה קריסטל, מאפשרים תבנית עיצובית מחודדת ומוגדרת היטב. דלתות קריסטל מובחנות זו מזו בצבעים ובגוונים ובתצוגות החיצוניות שלהן על בסיס פיתוחים וחרוטים שונים. מומלץ לכל מי שמנהל משק בית מודרני, עם עיצוב עכשווי להתאים לביתו דלת כניסה בעלת עיצוב קריסטל.

דלתות פורניר חומות

דלתות מתכתיות בציפוי עץ מסוג פורניר. המתבונן יכול לראות רק את העץ, ועל כן אלה דלתות עץ לכל דבר ועניין אם מתמקדים בהיבט הדקורטיבי בלבד. דלתות כניסה מסוג זה מאפשרות לכם להביע בביתכם עיצובים כפריים. הן מובחנות זו מזו בצורת הפיתוחים והחרוטים ובצבע והגוון.

דלתות חלון בעיצוב עכשווי

ניתן לבחור דלתות חלון וליהנות מכל היתרונות: תצפית על הנעשה בחוץ כמו בחלון אמתי ועיצוב בוטיק המתאים לימינו, עם ניחוחות מהעבר. ניתן לשלב את החלונות במתכונת קלאסית או מודרנית, ולהביע עליהם התזת חול או ויטרז’ זכוכית מעוטר. דלתות כניסה חלון מאפשרות לביתכם עיצוב בוטיק מן המעלה הראשונה. דלתות כניסה אלה מתאימות לבתים מכל סגנונות העיצוב.

דלתות פנים ביתיות

בואו לבחור סט דלתות פנים שיתאים לבית שלכם וייצור בו מציאות אחרת: גרירה קלה, טריקה שקטה ותפעול קל. בדומה לדלתות הכניסה, גם דלתות פנים ניתן לבחור באמצעות הדמיית מחשב קלה ופשוטה. דלתות פנים ביתיות איכותיות יעשו את ההבדל הדקורטיבי בדירותיכם ויביאו אותן לרמה הנדרשת.

דלתות רב מגן בהתאמה אישית לכל בית

אם אתם שואפים להטמיע דלתות מודרניות חדשות בביתכם, לרב מגן יש בדיוק את מה שאתם זקוקים לו. מבחר אדיר של דלתות כניסה ופנים בצבעים ובגוונים שונים, המבוססים על צורות שונות. חברת רב מגן מאפשרת לכם בחירה קלה של דלתות כניסה ופנים באמצעות הדמיית מחשב פשוטה ומהירה לתפעול.