דלתות כניסה למוסדות ומפעלים – האפיון המלא

במוסד, במפעל ובמבנה הציבור, תחום הדלתות אינו רק באזור הנראה: במה שרואה הציבור הרחב. ישנן גם לא מעט דלתות בתחום הלא נראה, בעיקר בתחום הבטיחות ויציאות החירום. הדלתות שצריכות להיות מותקנות באזורים אלו של חלל העבודה הנן מוגדרות היטב, ועליהן תוכלו לקבל אינפורמציה מלאה במאמר זה. להלן אפיון הדלתות המלא שבכל בית עסק או מוסד חובה לאמצו.

דלת כניסה למבנה

דלת הכניסה למבנה הנה ההתקן הראשון שהאורחים ואתם רואים כשאתם באים לפתחו. דלתות כניסה של משרדים ומוסדות יכולות להיות דו כנפיות אם המפתח גדול. אם הוא בגודל רחב ובכל זאת אתם רוצים שתהיה דלת חד כנפית, ניתן לאמת דלת כניסה על משקוף עבה במיוחד. כך או כך, דלת כניסה לעסק או למוסד צריכה להיות מרשימה בעיצוב שלה ומושכת את הקהל הרחב. היא צריכה להתאים למבנה מבחינה דקורטיבית, ועל כן מאד חשוב להיעזר בהדמיית מחשב ולאפיין אותה על פי צבע וצורה נדרשים/ות.

דלתות פנים למבנה

חלק מדלתות הפנים הנן דלתות סטנדרטיות המבוססות על מבנה קבוע. חלקן צריכות להיות דלתות בטיחות של ממש עם צילינדר ננעל אם בבית העסק או במוסד ישנו חדר עם סיווג בטחוני גבוה. מאד חשוב לבחור דלתות פנים בדיוק כפי שלימדנו אתכם לבחור דלתות כניסה: באמצעות הדמיית מחשב אשר מדמה את מראה החדרים לאחר הטמעתן, והגעה לתוצאה הטובה ביותר על בסיס כך.

דלתות אש למבנה

דלתות אש הנן דלתות שמותקנות ביציאות חירום. בכל בית עסק ובוודאי בכל מוסד ציבורי צריכות להיות יציאות למילוט בחירום בשעת שריפה ואסונות אחרים. דלתות אלה הנן ללא ידיות, אלא מבוססות על מחזיר דלת בלבד. הן קלות מאד, מאפשרות דחיפה קלה והחזרה פשוטה של הדלת. אפילו שמדובר בדלתות חירום, הן צריכות להיראות במיטבן ומתאימות למבנה אשר עיצבתם. באתר עם הדמיית מחשב ניתן לבחור צבע, צורת חלון ועובי דלת לכל דלת אש שצריכה להיות מותקנת במבנה שלכם.

רב מגן – דלתות לעסקים ומוסדות

בחברת רב מגן תוכלו למצוא דלתות  מוסדיות המושלמות לכל משרד, מוסד ועסק, אשר יתאימו לו מבחינה פונקציונלית ועיצובית כאחת באופן אופטימלי. אם גם אתם סבורים כי הגיעה העת לשדרג את עיצוב העסק, דלתות כניסה, פנים וחירום חדשות נותנות לו את מה שנדרש על מנת להשביח את מה שעיניכם רואות.