דלתות כניסה רב מגן

כשאתם מתפנים לעצב את דלתות הכניסה שלכם, תיווכחו לדעת כי ישנן שיטות אשר במסגרתם התכנון אורך לא יותר מדקות בודדות, ומביא תוצאה טובה יותר מזו של אנשי תכנון שיושבים על המדוכה פרקי זמן ממושכים מכך. אחת מהן היא הדמיית מחשב שפורסת לכם את מלוא המרחב העיצובי של דלתות כניסה דקורטיביות. הדמיית מחשב זו מאפשרת לכם לקבוע את זהותה העיצובית של הדלת ביעילות ובקלות ולאפשר לעצמכם מרחב דקורטיבי רב של דלתות בוטיק. התהליך מהיר, ולוקח דקות בודדות.

בחירת דלתות כניסה בהדמיית מחשב

הבחירה מתבצעת על ידי מודל תלת שלבי: בחירת משפחת דלתות, בחירת דגם ספציפי של דלת, ובחירת מאפייני הפנים שלה. שלושת הנדבכים הללו מאפשרים לכם להגיע בקלות את הדלת. בחירת משפחת הדלתות קובעת את זהותה הדקורטיבית הבסיסית של הדלת: מודרנית כסופה, פורניר עץ, עם חלונות, בעיצוב חלק או עם עיצוב חרוטים. לאחר מכן, הדגם מתייחס לצורות של כל דלת. למשל דלת חלונות עם חלון קשת תתאים מאד לבית ביפו, בו רוב הסביבה כזו, ואילו דלת חלון מרובע תתאים לבית באזור יותר מודרני וחדשני. לאחר שבוחרים את הדגם, דוגמים את מאפייני הפנים: צבע הדלת, סגנון הידית שלה (פתיחה או משיכה, בכל אחד מהם יש לא מעט דוגמאות לבחירה) וסגנון המזוזה שתעמוד לימינה.

הגשמת הבחירה כך שתתאים לבית באופן אופטימלי

אנו ממליצים לבצע את הבחירה באמצעות השוואת צבעים וצורות במרחבי הכניסה לבית. ניתן, לחילופין, להיעזר בנציגי המכירה, להתכתב עמם ובאמצעות הטיפים מהם להגיע אל דלת כניסה מעוצבת ומדוגמת. דלתות כניסה יוקרתיות מתאפיינות, כאמור, גם בעיצוב בוטיק פנימי וגם בהתאמה לסביבת הבית.

רב מגן – דלתות איכות מעוצבות ובטיחותיות

בחברת “רב מגן” משווקים דלתות כניסה מעוצבות אשר יזניקו את הבית שלכם לאן שהוא צריך להגיע ברמה הדקורטיבית. דלתות כניסה במבצע מוצעות כעת במחירים מיוחדים. אלה דלתות כניסה יוקרתיות אשר יגרמו לבית שלכם לקרון מעיצוב ולהתהוות כבית דקורטיבי ומושך במיוחד. אם גם אתם סבורים כי מגיעה לכם הדלת הטובה ביותר גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת בטיחות, בחרו בדלתות הבוטיק של רב מגן והבטיחו לעצמכם התקן פתיחה קל ויעיל מאד, המאפשר כניסה ויציאה חלקות אל ומהבית.