טיפים מקצועיים לבחירת דלתות כניסה בסגנון עתיק

מעוניינים לבחור את דלת הכניסה החלומית לביתכם? זקוקים לליטוש רחבת הכניסה הביתית באופן שירגש אתכם יותר מכל? במאמר שלפניכם נציג דלתות בסגנונות עתיקים המיועדים לבתים שעוצבו באופן אותנטי על טהרת העץ והצבעים החומים. חשוב לדעת כי בדומה למרחב העיצובים המודרני, גם בעולם העתיק ישנם סגנונות אשר מובחנים זה מזה. בעוד אשר סגנון עיצוב כפרי מתאפיין בעיקרו בדלתות פיתוחים וחריטות לצד משקוף עגול, הדלתות הבורגניות מביעות את ההפך: עיצוב חלק לחלוטין, ללא פיתוחים, על בסיס משקופים מרובעים, ובפרט מלבניים. ואיך תדעו מה מהדלתות הללו יתאים לביתכם?

טיפ מס’ 1: הדמיית מחשב – הדרך הקלה והבטוחה ביותר לדלתות בית מתאימות

בעוד אשר בעבר הייתם צריכים להסתמך על יועצים ומעצבי פנים חיצוניים, כיום תוכלו לבצע את פעולת אפיון הדלתות לגמרי לבדכם, כשלרשותכם הדמיית מחשב. כל שנדרש הוא חיבור לאינטרנט, ודפדוף בדפי ההדמיה. במסגרתם, תוכלו לבחור את דגם הדלת העתיקה שלכם, את צבעיה ואת ידית הפרזול שלה. בדרך כלל, כשמעיינים באתר שלא מציג דלתות מעץ מלא, נהוג לבחור בקטגוריית “דלתות פורניר”. דלתות אלה הנן מתכתיות אשר נראות בדיוק כמו דלתות עץ בשל הציפוי החום המפורסם שנקרא פורניר: קליפת עץ שמצפה את הדלת מכל עבריה.

טיפ מס’ 2: אפיון הדלת כמתאימה לביתכם

בטרם תצללו למעמקי הדמיית המחשב, דלת כניסה צריכה להיות מתאימה לבית שלכם. אל תהססו לדפדף בכל דגמי דלתות הפורניר אשר מולכם, עד אשר תמצאו פלטה שניכרת כמתאימה למרחב הביתי שלכם הן מבינת צורת החרוטים עליה, והן מבחינת מבנה המשקוף שמסביב.

טיפ מס’ 3: אפיון רכיבי הדלת עד למציאת נוסחה שמתאימה בדיוק

לאחר שמצאתם דגמים של דלתות כניסה שמתאימים לבתים שלכם, כעת הגיעה העת לבחור את הרכיבים שלה: צבע, צורת ידית ומזוזה. במסגרת בחירה זו, אתם יכולים ליהנות ממעל 20 גווני צבע שונים, ומבחר רב של ידיות ומזוזות באמצעות דפדוף. המסך במחשב יתחלף בקלות ובמהירות, מה שיאפשר לכם לקבוע ללא קושי את זהותה של דלת הכניסה שלכם.

רב מגן – כשאיכות פוגשת עוצמה

בחברת רב מגן תוכלו להיחשף למגוון רחב של דלתות כניסה דקורטיביות מן המעלה הראשונה. דלתות הכניסה של רב מגן מאפשרות לכם מרחב עיצובים חדיש ומלוטש. דלת רב מגן היא מוצר עוצמתי, חזק, בטיחותי ומעוצב אשר ישמור לכם על הבית ויספק את כל מה שצריך ברמה הדקורטיבית.