עיצוב אוריינטלי לדלתות כניסה

כיום ניתן לעצב בעצמכם דלתות כניסה מעוצבות בסגנון אוריינטלי. הכיצד? נכנסים לחנות הדלתות ובוחרים באמצעות ממשק מיוחד את הדלת האוריינטלית האהובה עליכם מבחינה עיצובית. כיצד בוחרים את דלתות הכניסה? ובכן, יש לבחור בתחילה את גוף הדלת, ולאחר מכן לעסוק במאפיינים נוספים כגון פרזול וגוון. הבחירה היא רב שלבית וניתן לשנותה ולצפות בזמן אמת במראה המעודכן של הדלת שלכם.

בחירת החלק העיקרי של הדלת

על מנת שהבחירה תתגבש לכדי מראה אוריינטלי קיימות כל מיני קונסטרוקציות ספציפיות המגשימות מטרה זו: דלת מצופה בצורות של יהלומי אמרלד, דלת עם חלון ועליו איור ויטרז’ של עץ, ועוד. הבחירה צריכה להתבצע לא רק על סמך מראה הדלת אלא על סמך ההתאמה לסלון או לחדר הכניסה מחד, ולחצר מאידך. רק כך תוכלו להבטיח דלת המגובשת מבחינה עיצובית ולא כזו שתהווה “פיל לבן” בכניסה למתחם הביתי שלכם.

גוון הדלת

את גוון הדלת מומלץ לבחור גם בהתאם להקשר של החלק העיקרי של הדלת וגם בהקשר לצבעים ולגוונים השולטים בתוך הבית מחד ובחצר מאידך. כך, למשל, אם יש על ויטרז’ הדלת ציור של עץ, צבע ירוק לגוף הדלת עשוי להתאים, אבל אם הסביבה מטלית ואינה מכילה גינה או צמחייה מסוג כלשהו – זה עשוי שלא להתאים ואז יש לשקול זאת בשנית. למשל, לצבוע את העץ בצבע שחור ולבחור עבור הדלת גוון מטלי או לבן כך שהדלת תעוצב באמצעות הנגדה בין גוון כהה לגוון בהיר.

פרזול לדלת

פרזול לדלת אוריינטלית אנו ממליצים לבחור הן על סמך עיצוב והן על סמך ידע טכני. ניתן לבחור בין ידית לבנה לבין ידית כסופה, בין ידית כרום לבין ידית חומה. בבחירתכם, חשוב להקפיד על סוג הידית שאתם רגילים להשתמש בה. בדרך כלל, באירופה לדיירים ישנה רק ידית קבועה, כזו שלא יכולה להזיז את המנעול ללא מפתח. בישראל לדיירים רבים ישנה ידית שניתנת להזזה, כולל השפעה על המנעול ללא המפתח (אלא אם כן הדלת נעולה). בחנות “רב מגן” ניתן לבחור בין 2 סוגי הידיות.

אודות “רב מגן” דלתות כניסה אוריינטליות

רב מגן מתמחה בייצור, שיווק ומכירה של דלתות כניסה בעיצוב אוריינטלי. ניתן להתייעץ עם מומחי החברה, מעצביה וטכנאי הדלתות שלה אודות סוג הדלת המתאימה לכם ולסביבה הביתית שלכם.