דלתות כניסה יוקרתיות

אם אתם עומדים לרכוש דלתות כניסה, מאד מומלץ לבחור מוצר שירגש אתכם באמת, ויגרום לכם לעדנה אמתית. דלתות כניסה הן הדלתות הראשונות שתראו כשתגיעו הביתה, והאחרונות שתראו כשתעזבו מדי בוקר. לכן, העיצוב שלהן והשלמות שלכם עמו מאד חשובים לצורך בחירתן. במאמר שלפניכם נספק לכם את כל המידע על דלתות כניסה יוקרתיות: כיתד בוחרים אותן, ובאלו סגנונות ניתן לאפיינן.

בחירת דלתות כניסה
בחירת דלתות כניסה בשנת 2020 מתבצעת באמצעות הדמיה. לא מדובר על הדמיה בחנות, אליה אתם מגיעים ונפגשים עם דיילי המכירה, אלא בהדמיה ממוחשבת, בה אתם גם הקונים וגם היועצים של עצמכם. איך זה מתבצע? יושבים בחלל הבית, עם המחשב פתוח והאינטרנט מחובר, ושפוט מדפדפים בדלתות. תחילה, מעיינים במשפחות הדלתות, שנבדלות זו מזו בעיצוב. לאחר מכן בוחרים דגם בתוך המשפחה, ולבסוף קובעים את הצבע, סוג הידית וסוג המזוזה. היפה בתהליך הוא ביסוסו על זמן אמת: אתם פשוט יכולים לראות בכל רגע נתון איך תיראה הדלת על כל שינוי שתעשו עם העכבר. הדלת המתאימה והמעוצבת תקפוץ לכם ישר לחלל העין, מניסיון.

 

 


סגנונות דלתות הכניסה הביתיות
הסגנונות רבים ומגוונים. הם מתבססים על חלוקה בין מודרניזם לעיצוב עתיק, בין דלתות עם חלונות לדלתות חלקות, ובין דלתות עם פיתוחים וחריטות לדלתות חד שכבתיות. דלתות כניסה מעוצבות ניתנות לבחירה על פי המאפיינים הללו, ולאחר מכן ניתן לשנות צבע, צורות פנימיות, וחלקים נוספים, כולל רכיבי פרזול וידיות פתיחה. ניתן אף לעצב מוצרים נלווים לדלת, לרבות מזוזות. דלת הכניסה המעוצבת של שנת 2020 ללא ספק ביצעה קפיצה נחשונית לעומת מקבילותיה בשנים הקודמות בשל אפשרויות העיצוב היצירתיות והבלתי נדלות.

דלת כניסה של רב מגן – כי שילוב של עיצוב ובטיחות לביתכם מפרגן
דלת הכניסה של רב מגן יוצרת מציאות חדשה, במסגרתה העיצוב והבטיחות נפגשים. מי שיצר בעברו דלת בטיחות היה נטול אפשרויות להשקיע גם בעיצוב, ומי שעיצב דלת נעזר בחומרים זולים וקלים לחדירה, על חשבון בטיחות. ברב מגן, גם חומרי הייצור המשובחים ביותר וגם עזרי העיצוב הדקורטיביים ביותר דרים יחדיו בכפיפה אחת. זה מה שמעניק להן את התואר דלתות כניסה יוקרתיות. כיום, ניתן למצוא דלתות כניסה במבצע במחירים מיוחדים לרגל הקיץ.