דלתות כניסה לבתים פרטיים – 3 חוקים לעיצוב איכותי

אם גם אתם סקרנים לדעת כיצד להשית עיצוב איכותי על דלת הכניסה החדשה שלכם, הכנו עבורכם מקבץ מסכם של 3 חוקים אשר לא ניתן לזוז בלעדיהם. לעומת זאת, מי שיקיים אותם יזכה את עצמו ככל הנראה בדלת מעוצבת ברמה מכובדת אשר יהיה קשה מאד “לרדת” ממנה גם בהינתן שכל השכנים שלכם שכרו מעצבים מקצועיים עבור דלתות כניסתם.

מזגו היטב בין פרזול לבין דלת
ניתן למזג או באמצעות דמיון או באמצעות ניגוד. מיזוג באמצעות דמיון מתבסס על בחירת ידית פרזול אשר דומה בגוון שלה לצבע הדלת: למשל ידית כסופה מברשת לעומת דלת באז’. לעומת זאת, בניגוד בוחרים צבע הפוך (לא רק שונה אלא גם הפוך, למשל שחור מול לבן) אשר הדיסוננס שלו עם הדלת ייצר עיצוב בוטיק. גם לשיטה זו 2 תתי-שיטות: ניתן להסתמך על רכיבי פרזול קבועים שהוטבעו בדלת שבחרתם כפיתוחים, ולקנות פרזול בגוון דומה, או שניתן פשוט להסתמך על נתוני הצבע ולמצוא לו את הגוון ההופכי בבחירת הפרזול.

 

 


מזגו בין חלקים נעים על הדלת (כמו ידיות) לבין הפיתוחים עליה
כך, למשל, דלת דקורטיבית קווית עם פיתוחים גראפיים של קווים ישרים, שתי וערב או 90 מעלות תוכל לארח בהתאמה מלאה ידית בצורה קווית כמו למשל הידית המוזזת. לעומת זאת, כאשר הדלת מכילה פיתוחים עגולים בעיקרה, הידית הקבועה תשמש ט8וב יותר מבחינה עיצובית, ובהתאמה מלאה יותר למראה של הדלת.

התאימו את הדלת למבנה ולגוון הבית והחצר
מצד אחד – חשוב שהדלת תתאים לחצר שלכם, תשתלב עם הצמחייה והגדרות הקבועות. מאידך, חשובה גם ההתאמה לחלל הבית. ניתן למצוא נוסחה שתשתלב היטב עם 2 האלמנטים באמצעות התבוננות נרחבת במגוון הדלתות מהן ניתן לבחור, וביצוע בחירה המתאימה עיצובית לכל אחד מהנדבכים של הסביבה הביתית: החצר מחד והבית מאידך.

רב מגן דלתות כניסה ופרזול
רב מגן מתמחה בשיווק דלתות כניסה, כולל ידיות ופרזול לאותן דלתות. החברה מפעילה ממשק נוח אליו ניתן להתחבר מהבית ולבחור את הדלתות שלכם, כולל שינויי בחירה בטרם תשלחו את המידע כטופס לאתר היבואן. רב מגן פועלת ללא לאות להבאת הדלת שהזמנתם ל- ד’ אמותיה ומשם – לבית הלקוח להתקנה.