דלתות כניסה מעוצבות

התאמת דלתות כניסה מעוצבות אפשרית בימינו בלי לצאת מהבית. הכיצד? הדמיית מחשב משוכללת מאפשרת לכם לבחור את משפחת הדלתות שלכם, הדגם בתוך המשפחה, ולצרף מאפיינים ייחודיים לכם אודות כל דלת: ידית פתיחה, ידית משיכה ומזוזה.

דלתות כניסה יוקרתיות בקליק

דלתות הכניסה היוקרתיות החדשות מאפשרות לכם ליהנות ממאה אחוז אבטחה, עם צילינדרים ומנעולים חדישים המבוססים על כרטיס שכפול. בנוסף, הן דלתות מעוצבות במגוון רחב מאד של סגנונות. לכל דלת ישנם מעל 20 גוונים שניתן לבחור, ומגוון רחב של ידיות. הדלתות שלנו מחולקות למשפחות, אשר כל אחת נבדלת מרעותה בסגנון העיצוב הכללי: עץ לעומת מודרניזם, דלת חלקה לעומת דלת חלונות, ועוד.

דלתות נפתחות

דלתות החלון המתקדמות ביותר בחנות. לרשותכם מבחר רחב של חלונות בצורת קשת יפואית או מלבן סימטרי, גליל או קווים אנכיים או אופקיים. עיצוב החלונות הנרחב מאפשר לכם לגבש זהות לדלת ולקבוע לה את הגוון ואת סוג הידית בזמן אמת. שימו לב כי כל דלת שתקליקו עליה תגיע עם הידית המומלצת (בחלק מהדלתות ידית פתיחה עדיפה ובחלקן ידית משיכה יא שתשתלב טוב יותר מבחינה דקורטיבית). ברם, אם אתם סבורים אחרת, ניתן לבחון סוגים נוספים של ידיות לבחירתכם.

דלתות קריסטל

דלתות כניסה מעוצבות בגוונים קריסטליים כסופים. סגנון עיצוב זה מתאים לבתים לבנים ומודרניים. מתאפשר לכם לגבש את זהות הידיות: פתיחה או משיכה. ניתן לשנות עבור דלתות כניסה אלו את הגוון הקריסטלי ולהציג גוונים שונים של הצבע הכסוף. הדלתות מגיעות ללא חלונות.

דלתות פורניר

דלתות שנראות בדיוק כמו דלתות עץ, עם פיתוחים נגריים בצורות מלבנים. המשחק כאן הוא בין צבעי העץ. ניתן לבחור גוון כהה או בהיר וכל אחד מהם יחקה מראה אמתי של עץ חי. דלת פורניר עשויה להכיל סגנונות שונים של ידיות: פתיחה או משיכה.

רב מגן דלתות – עיצוב דלתות כניסה באינטרנט

עם רב מגן דלתות כניסה, הגעה לדלת חדשה הופכת לפשוטה וקלה. גשו למחשב, התחברו לאינטרנט, הקליקו את כתובת האתר, ובחרו את דלת החלומות שלכם. אנו בחברת רב מגן נייצר ונספק לכם את אותה דלת כניסה, כולל התקנה. מבחינת תזמון, אין ימים מתאימים יותר מימינו לרכישת הדלתות. המחירים הנמוכים מביאים אליכם דלתות כניסה במבצע