דלת כניסה לעסק – טיפים לבחירתה

בבחירת דלתות כניסה לבתי עסק מאד חשוב להתרכז בסגנון, במבנה ובעיצוב של ההתקן. גיבוש הדלת על פי עקרונות אלו יבטיח עיצוב משובח והתאמה חסרת פשרות לצרכים הבטיחותיים הנדרשים לעסק. להלן כל המידע שתצטרכו על מנת לבחור דלת כניסה לבית העסק שלכם.

טיפ מס’ 1: עובי הדלת – חד או דו כנפי
מאד חשוב לשים לב לעובייה של הדלת. כאשר אתם מקבלים לידיכם חזקה על משרד, ואתם נוכחים לראות שהדלת הנוכחית בו מבוססת על משקוף שהרוחב שלו כמעט כרוחב הדלת, זה אינדיקטור טוב שאולי אתם צריכים דלת דו כנפית. הדלת הדו כנפית משפרת את הנגישות למשרד ומחדדת את עיצובו בשל המראה היוקרתית של הדלתות שנפתחות זו כנגד זו.

 

טיפ מס’ 2: עיצוב הדלת – כך תעשו זאת בקלות
הדרך האולטימטיבית לעצב דלתות כניסה בימינו היא באמצעות הדמיית מחשב. דלת כניסה שנבחרת בהדמיית מחשב היא התקן בקרה אולטימטיבי מההיבט הדקורטיבי. ההדמיה מאפשרת לכם עוד כשאתם במשרד, לפני שניגשתם לחנות, לבחור את סגנון הדלת, הצבע שלה ורכיבי העיצוב שלה: ידית, מזוזה, וכד’. שינוי תצורת הדלת חל באופן מידי מול כל שינוי שאתם עושים בבחירה באמצעות העכבר. הדבר מקל מאד את גיבושהּ של הדלת במשרדכם.

טיפ מס’ 3: התאמת דלת הכניסה לדלתות הפנים
כשאתם משוטטים בהדמיית המחשב ומתלבטים מה לבחור, ככל שאתם לא מתכננים להחליף את דלתות הפנים, הכי מומלץ לבחור באמצעותם. היכנסו לאתר ובחרו דלתות כניסה שייראו כמו דלתות פנים אשר לרשותכם במשרד. בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם בדיוק את הנדרש מעיצוב משרדכם. אורחים אשר מבחינים בדלתות כניסה שנראות כמו דלתות הפנים ולהיפך – מתרשמים שמדובר במשרד בעל תבנית דקורטיבית עקבית ומובחנת היטב.

רב מגן – דלתות כניסה מעוצבות לעסקים
אם גם אתם מעוניינים לשדרג דלתות כניסה בבית העסק, לחברת רב מגן יש את כל מה שאתם צריכים בשביל להגשים את החלום: הדמיית מחשב אולטימטיבית באמצעותה ניתן לבחור דלתות כניסה בנקל, ובנוסף, גם שירות ייעוץ מן המעלה הראשונה של מעצבי פנים. בחברת רב מגן דלתות הן לא רק התקני פתיחה, אלא אמצעים חסרי תקדים לשדרוג עיצוב המבנה. בואו להתחדש בדלת כניסה מעוצבת ומדוגמת!