התאמת דלתות כניסה לבית במסגרת עיצוב פנים

כאן נציג בפניכם שיטת התאמה ייחודית של דלתות כניסה לבית במסגרת עיצוב פנים. זוכרים את הימים שהגעתם לחנות, כמות הצורות, הגוונים והבריחים לנעילת הדלת היו מוגבלים, והמוכרים הדגישו בכל עת שדלת זה מוצר הגנה ותו לא? אז כיו הימים הללו חלפו מזמן, וניתן כבר מהבית – לתכנן כיצד תיראה הדלת שלכם עוד בטרם בכלל ביקרתם בחנות. כמובן שאין להשוות את העיצובים של אז לאלו של היום: היום ישנו היצע עיצובים גדול פי כמה. על מנת לא להתבלבל, חשוב לבחור את הדלת בהתבסס על השלבים הבאים.

עיצוב פלטת הדלת

פלטת הדלת היא החלק העיקרי של הדלת. ניתן לעצבה בשלל דרכים, חלקן מכילות חלונות שקופים וחלקן נותרות עם ציפוי בלבד, ללא חלונות. בעיצוב הפלטה עליכם להחליט האם הדלת תהיה עם חלון או בהיעדרו. כמו כן, לאחר שבחרתם חלון יש לבחור פיתוחי ברזל שיעטרו אותו בצורות שונות: אמרלד, לבבות וכד’. במידה ולא בחרתם להציב חלון על הדלת מומלץ לבחור דלת עם פיתוח בצורת עמוד מוארך הממוקם במרכז הדלת ומייצר 2 פסים עבים מקבילים זה לזה אשר מתהווים למלבן פנימי בסגנון עתיק.

עיצוב הגוון של הדלת

ישנם עשרות גוונים שניתן לבחור לדלת שלכם: לבן על כל כווניו משלג ועד קרם און באז’, שחור עם 2 גוונים – כהה ובהיר, טורקיז, ירוק, חום ועוד מגוון צבעי דלתות. מומלץ להתאים את גוון הדלת למראה של החצר או המבואה החיצונית ומנגד – לחלק הפנימי של הבית. ברב מגן תמצאו קולקציה ייחודית מהפטנת של דלתות כניסה קולקציית חושן – מבחר של דלתות בעיצוב יוקרתי ומהודר שמתאים באופן מושלם לביתכם כמו כפפה ליד.

עיצוב ידית הדלת

את ידית הדלת מעצבים באמצעות בחירת הצבע שלה והחלטה האם מדובר בידית המסוגלת להזיז את המנעול ולפתוח את הדלת ללא המפתח, או שמא נבחר בידית קבועה, במסגרתה רק המפתח הוא שפותח את הדלת: טריקת הדלת תוביל לחוסר יכולת לפתוח אותה ללא מפתח.

על “רב מגן” דלתות כניסה

בחברת “רב מגן” מתמחים בהתאמת דלתות כניסה לבתים ומסייעים ללקוחות להגשים חלום ולעצב דלת כניסה חלומית. החברה מעסיקה מגוון מומחים אשר מייעצים למרב הלקוחות בנושאי עיצוב ובנושאים טכניים כאחד.