פרזול לדלתות כניסה

בחירת פרזול לדלתות הכניסה שלכם מהווה אתגר וחשובה מאד הן לעיצובה והן לתפעול הדלת באופן המתאים לכם. ישנם לקוחות שעיצוב מינימליסטי הוא שחשוב עבורם וישנם לקוחות שתפעול קל, נגיש ומפנק במיוחד נמצא מעל לסוגיית המינימליזם. אלו 2 עקרונות סותרים כפי שמיד נראה, וכאן תוכלו ללמוד כיצד מיישבים את סוגיית תכנון פרזול הדלת בהתאם לתכונותיכם הצרכניות. ראשית כל נסביר מהו מינימליזם ומהי ידית דלת גדולה ההופכית לידית המינימליסטית במהותה.

מינימליזם בעיצוב פרזול לדלתות כניסה: מהו?

המינימליזם באומנות, מוזיקה, ציור וגם פיסול – שתחום הדלתות הוא מקרה פרטי שלו מדבר על שילוב פרטים שרמת ההשפעה שלהם על העיצוב הסביבתי זניחה וקטנה, אך יש בה כדי להוסיף אופי לאותו מוצר. בתחום פיסול הדלתות – מתכוונים לידיות פרזול טלסקופיות, קטנות במיוחד אשר עיצובן מתבטא בין השאר באמצעות הגודל הקטן.

ידיות דלתות גדולות: מהן?

ידיות דלתות גדולות סותרות את מושג המינימליזם, שכן הן עצמן גרנדיוזיות, בולטות לעין וצורתן כצורת קו אופקי ולא עיגול טלסקופי. ידיות אלו מתאימות או לדלתות שהן פיזית מאד גדולות, או לכל לקוח המאמין כי יש לפרזול הגדול חשיבות כבירה בעיצוב הדלת, והפרזול המינימליסטי אינו בא בחשבון בשל כך.

מה ההבדל בין ידיות פרזול מינימליסטיות לגדולות בחיי היום יום בתפעול הדלת?

בעוד אשר ידיות מינימליסטיות בעיצוב טלסקופי לא ניתנות להשפעה על המנעול, וקיימות למעשה רק כפיסול: למעט דחיפת הדלת לא ניתן לעשות עמן כלום, הידיות הגדולות יכולות להזיז את מנעול הדלת בהינתן שהיא אינה נעולה. המשמעות: טרקתם את הדלת כשיצאתם החוצה ללא מפתח? אם הידית שלכם היא טלסקופית, לא תוכלו להיכנס הביתה בלי התערבות של מנעולן. אם הידית שלכם היא ידית קווית גדולה ניתן יהיה לפתוח שוב את הדלת באמצעות הורדת הידית כלפי מטה.

למי מתאימה ידית פרזול מינימליסטית ולמי מתאימה הידית הגדולה מבחינה פרקטית?

לקוחות הסובלים מ- OCD, תסמונת שכחה, או כאלו שפשוט נוטים לשכוח מפתחות, או לקוחות שגרו פעם באירופה, שם מקובל מאד להתקין ידיות טלסקופיות, ולא אהבו את ההתנהלות המאיימת מעט שמחייבת יציאה עם מפתח לכל מקום – להם מומלץ להתקין ידיות לא טלסקופיות המסוגלות לפתוח את הדלת בעצמן ללא מפתח. לעומתם, לקוחות שלא מוכנים להתפשר על פחות מעיצוב מינימליסטי גם במחיר של יציאה זהירה עם המפתח יבחרו ככל הנראה להתקין ידיות טלסקופיות קטנות.

על רב מגן דלתות כניסה

רב מגן היא חברת בוטיק המתמחה בהתאמת דלתות כניסה, ובפרט – פרזול דלתות כניסה ללקוחותיה השונים. ניתן לפנות למשרדי החברה למידע מלא על דלתות הכניסה, או ליהנות מממשק טכנולוגי המסייע לבחור אותן ואת הפרזול שלהן ביעילות ובקלות. בחברת רב מגן תמצאו מבחר משקופים לדלתות כניסה מכל הסוגים: משקוף נירוסטה, ברזל, פח ועוד. בקרו בקולקציית המשקופים לפרטים נוספים.