גיבוש דלתות מעוצבות לבית ולעסק בקלות

מעוניינים בשדרוג הדלתות במבנים שלכם? בין אם מדובר בביתכם ובין אם זהו בית העסק שלכם, אחד מהמוצרים היותר רלוונטיים לעיצוב המבנה הוא הדלתות שלכם. דלתות כניסה איכותיות מביאות את זהותו העיצובית של המבנה שלכם לרמות חסרות תקדים, ודלתות פנים איכותיות מאפשרות התנהלות קלה ופשוטה ביום יום, גרירה קלה, טריקה שקטה ותפעול קל של כל התקן פתיחה.

דלתות איכות בכל מבנה – בקלות

אם אתם בדרך להתייעצות עם מעצב הפנים שלכם, הרשו לנו להציג דרך הרבה יותר קלה להגיע למחוז חפציכם, ללא עלות: הדמיית מחשב אישית. בהדמיית המחשב האישית כל אחד יכול לגשת למחשב מחובר לאינטרנט ולבחור את דלת חלומותיו. באמצעות חלוקה למשפחות דלתות (עם חלונות, חלקות, עם חרוטים, דו כנפיות וכד’) ניתן למצוא את זהות הדלת המתאימה ביותר למבנה, ולאפיין אותה באמצעות צבעים, ידיות ומזוזות. דלתות כניסה מתאימות לבית נמצאות כבר ממש בהישג ידכם, ללא התערבות של מעצבי פנים חיצוניים.

 

דלתות בעיצובים ייחודיים בכל מבנה

דלתות כניסה חדשות ודקורטיביות מבוססות על סגנונות רבים של עיצובים מהפנטים. הדלתות מאפשרות לכם לגבש במבנה עיצוב עתיק, לצד דקורציות מודרניות, עיצוב כפרי לצד מראה פנימי בעל נוף בורגני. דלתות כניסה חדשות מדגישות היטב את הנוסחה העיצובית המתאימה לכל מבנה. באמצעות הדמיית מחשב פשוטה, גם אתם יכולים לאפיין הן עבור הבית והן עבור העסק את דלתות הכניסה המרשימות ביותר בכל מקום. ניתן גם לגבש את עיצובן של דלתות הפנים של חדרי המבנה.

בחירת אלמנטים חיצוניים לדלת

בחירת ידיות פתיחה, או ידיות משיכה, בחירת התקן צילינדר ללא ידית, ובחירת מזוזות מתאפשרת בקלות באמצעות הדמיית מחשב. בכך, כל אחד יכול לגבש בקלות את זהותה של דלתו ולהגיע לנוסחים עיצוביים מעולים בזכות בחירה יסודית של רכיבי פרזול ומוצרים היקפיים.

רב מגן – דלתות כניסה ופנים בהתאמה אישית לכל מבנה

בחברת רב מגן תוכלו לגבש דלתות פנים וכניסה בהתאמה אישית. דלתות כניסה ופנים של רב מגן מאפשרות לכם להגיע הכי רחוק שאפשר ברמה הדקורטיבית ולגבש עיצובים יוצאי דופן עבור כל מבנה. אם אתם שואפים לעצב את המבנה שלכם באופן מעורר השראה, התמקדו בגיבוש דלתות כניסה ופנים והבטיחו לעצמכם עיצובים יוצאי דופן שישפיעו על כל חלל המבנה.