דלתות כניסה ויתרונותיהם בעיצוב הבית

דלתות כניסה מאד מומלץ לבחור בהתבסס על תכנון נכון ברמה הדקורטיבית. צילינדר ומנעול, כמו גם חומרי ייצור חזקים לדלת עצמה מהווים כולם תנאים ראשונים המעלה להתאמת המוצר לביתכם, אבל כיום יש לעיצוב שלו משמעות אדירה עבורכם. דלת שמעוצבת בהתאמה למראה בית הלקוח והסביבה החיצונית היא דלת שתייצג את ביתו בכבוד ותציג מראה אותנטי של הבית לפוקדים אותו, ובפרט לאורחים הבאים בשעריו.

מיצגים אותנטיים של עיצוב המעניקים עוצמה לבית
דלתות בשלל צבעים, לבנות, אדומות, כחולות, חומות עץ, והכל בשילוב חלונות דקורטיביים שקופים או בשילוב ויטראז’ים. בואו להתאים לבית שלכם דלת עוצמתית, אשר תנחיל בתוכו עיצוב חסר פשרות ותגרום לרחבת הכניסה להיראות במיטבה.

 

דקורציית משקופים שעושה את ההבדל
כשבוחרים דלת כניסה, למראה המשקוף ישנה משמעות מיוחדת. כאן ניתן למצוא משקופים מסוגים רבים מאד, עגולים, מרובעים, שקועים ומדורגים. בואו למצוא את מסגרת הדלת המושלמת אשר תיקח את הבית שלכם למקום הראוי לו מבחינה דקורטיבית. בואו לחוש בעוצמה של הדלת החדשה אשר תקרין על הבית כולו.

עיצוב ידיות דלת מקורי ומרתק
אחד החלקים החשובים בדלת הכניסה הוא הידית שלה. היא משפיעה על עיצוב הדלת ומרמזת הרבה על מה שיהיה בתוך הבית: ההמלצה שלנו היא לקבוע את צורת הידית בהתאם לסטרוקטורות השולטות בו. בין אם תבחרו בידית דחיפה או פתיחה, גלילית או מרובעת, מאונכת או אופקית, היא תמיד תשדר עוצמה ברחבת הכניסה וגם תפאר את הבית שלכם מבפנים.

דלתות עמידות ומוגנות היטב
בואו לבחור דלתות כניסה חזקות שישמרו עליכם באמת ובתמים. נכון, אלה דלתות כניסה מעוצבות, אבל זה לא הולך בלי מנגנוני ההגנה הנדרשים לרחבת הכניסה לבית: חומרים מתכתיים עמידים, ציפוי החלק החיצוני בפולימר למניעת נזקי צבע ושריטות, כל דלת מעובה בצילינדר עם מנגנונים למניעת פריצה שקטה ומצוידת במנעול עם כרטיס שכפול למפתח. דלתות אלה הן דלתות שבאמת ישמרו על ביתכם ויהפכו אותו למבוצר ביותר.

בחירה מתוך הדמיית מחשב נוחה ומשוכללת
בהדמיית המחשב הדלתות מסודרות לפי סוגים ודגמים, מה שמקל על הלקוח להגיע לדגם המיטבי עבורו. בואו למצוא את דלת חלומותיכם בכניסה לבית. דלת כניסה בוחרים כיום ביעילות ובקלות, כשהדבר נעשה באמצעות המרשתת, בליווי יועצים מקצועיים של חברת בוטיק.