טרנדים חדשים בתחומי דלתות הכניסה והפנים

כשאתם מעוניינים לגבש דלתות בבתיכם, ניתן להגשים את בחירתן בקלות וביעילות רבה. אם בעבר המוטו היה להשקיע זמן ארוך בבחירה, וללוות אותה עם יועצי עיצוב חיצוניים, כיום פלאי הטכנולוגיה מאפשרים לכם להגיע בנקל לדלת שתתאים פיקס לבית שלכם. גם בעיצוב דלתות הפנים הבשורה דומה. בחדרים שלכם ניתן להטמיע את מיטב הדלתות אשר יצרו את השינוי.

דלתות חלון בעיצוב בוטיק

דלתות החלון הן הדלתות שמביאות את הבשורה האמתית בתחום עיצוב ביתכם. סגנונות העיצוב מרובים, ומבוססים על חלונות בצורות שונות: קשתות יפו, מרובעים סימטריים, גלילים, ועוד. הבשורה הנוספת שמביאות עמן דלתות אלה הן מתחום האופטיקה: ניתן לבחור חלונות דו כיווניים, שניתן להתבונן מבעדם הן מחוץ לדירה והן אל תוך הדירה, או חלונות חד כיווניים, בהם רק הדייר יכול להתבונן על הנעשה בחוץ. ניתן גם לבחור חלונות ללא אפקט תצפית בכלל, שמשמשים לראווה בלבד.

דלתות פורניר לעיצוב הבית מבחוץ ומבפנים

דלתות פורניר מגשימות את חלום העיצוב הכפרי והעתיק בכל בית. הן חומות, בגווני עץ שונים. לכל דלת ניתן להתאים מעל 20 גוונים של צבע עץ. כשאתם מחליטים להציב דלתות פורניר בכניסה ובחדרי הפנים שלכם, מאד חשובה ההתאמה ביניהם על מנת ליצור עקביות דקורטיבית בין כל הדלתות הקיימות במרחב הביתי.

דלתות קריסטל כסופות מודרניות

סוג נוסף של טרנד הוא דלתות כניסה קריסטל. דלתות כניסה בסגנון זה מאפשרות לכם להביע עיצוב כסוף שמכתבת היטב עם עיצוב מודרני, במיוחד סגנון הייטק על טהרת הצבע הלבן. דלתות הקריסטל מאפשרות לכם להטמיע עליהן ידיות ומזוזות על פי מבנה. בהדמיית מחשב ניתן לאבחן בקלות את הרכיבים שיתאימו יותר מכל לדלת בסגנון זה.

דלתות בעיצוב מודרני

דלתות אשר המבנה שלהן הוא מבנה מחולק. הדלתות מחולקות לקיטועים על ידי קווי רוחב הפרוסים זה במקביל לזה בגבהים שונים בדלת. הדלתות מאפשרות הטמעה של ידיות פתיחה רוחביות או משיכה אנכיות. דלתות כניסה אלה מגשימות עבורכם רבות גם בתחום הגוון. ניתן לבחור מעל 20 סוגי צבע עבור כל אחת מהן.

דלתות כניסה ופנים של “רב מגן”

בחברת רב מגן תוכלו למצוא בקלות סט דלתות כניסה ופנים שיתאים לביתכם. דלת כניסה של רב מגן מביאה עמה עושר עיצובי רב, ודלתות הפנים מאפשרות התנהלות קלה ופשוטה של הדייר, גרירה קלה וטריקה שקטה. בואו לבחור את הדלתות האולטימטיביות שלכם מבית היוצר של “רב מגן”.